Optymalizacja sklepów - usługa na miarę Twoich potrzeb.
Wydałeś fortunę na nową witrynę internetową, a ona nie zachęca nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej widoczności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z Google – każdy przedsiębiorca powinien zatem zatroszczyć się o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy wyszukali bez żadnych trudności. Jak to zrobić? Warto rozpocząć od samej witryny, modyfikując ją z myślą o algorytmach Google.
Co to jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to różne działania polegające na dostosowaniu strony do wymogów wyszukiwarki. Są to tak zmiany HTML strony, jak i zapełnienie jej odpowiednim contentem. Okazuje się to bardzo istotne z uwagi na to, że boty Google klasyfikują witryny w myśl z góry określonych algorytmów – ważne jest między innymi semantyczne użycie znaczników HTML oraz nasycenie fraz kluczowych.
Optymalizacja stron – której agencji zlecić?
Optymalizacja stron to zadanie potrzebujące dużej wiedzy o stale modyfikowanych algorytmach sieciowego giganta – dlatego też nietrafionym pomysłem będzie samodzielne modyfikowanie strony według ogólnodostępnych tutoriali. Zdecydowanie lepiej zrobimy powierzając to dobrej firmie SEO oraz traktując to jako inwestycję – dochody osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się nawet po kilku tygodniach od przeprowadzenia optymalizacji.
Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]