Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Sprawdź, jak wybrać firmę SEO na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Warto posłuchać wskazówek specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Google nakręciło o tym kurs

Nie można negować, że cała branża SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych alternatyw, jak np. Yandex, Rambler czy też Baidu, nadal kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w sieci, musi zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to łatwe bez doradztwa speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki kurs, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego główną konkurencją,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google zaznacza także, iż solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, nieraz dającą namacalne rezultaty dopiero po paru miesiącach działań.